Pages

Monday, January 18, 2016

Tak perlu sayap, aku ada roket sendiri.

Harini aku dapat nafas baru

Orang kata kalau kita nak tengok orang yang kita sayang bahagia, kita kena lepaskan dia pergi. Aku lepaskan dia pergi demi kebahagiaan dia. Dia juga layak bahagia. Tapi bukan dengan aku. Dan kalini aku dah di ajarkan oleh diri sendiri untuk jadi lebih kebal supaya hati aku lebih konkrit dan tak mudah rapuh untuk apa apa pun yang datang lepasni.

Aku tak pernah tahu bila dia berlalu pergi dari hidup aku. Aku ada juga cari, tapi mungkin dah terlalu lama mencari jadi aku berhenti mencari. Lalu aku berjalan,  tidak lagi mencari. Aku tahu kau dah menjauh, berlalu pergi tanpa kata. Aku teruskan perjalanan aku. Sehingga kini, tetap membawa semangat yang pernah kau titipkan dulu.

Yang nyatanya, aku simpan sendiri. Dan biarkan perasaan ni berlalu pergi dengan sendirinya. Walaupun kewujudan perasaan ni tak pernah aku minta. Aku jadi macam ni sebab diri sendiri. Tak perlu lah nak salahkan sesiapa. Yang nyatanya, it came from me.

Terima kasih sebab banyak berjasa. Tapi kali ni, aku kena pergi.


Aku pergi dulu,jaga diri .




No comments:

Post a Comment